Make-up in twee minuten

De lat ligt hoog tegenwoordig bij ons vrouwen. We willen en/of moeten een leuke baan hebben, hebben hiernaast vaak nog een partner, kinderen, het huishouden dat door draait  en dan hebben we ook nog familie en vrienden die we niet teleur willen stellen. Te vaak cijferen we onszelf dan ook helemaal weg. En dit gaat vaak ten kostte van onszelf.

belissima-clarins-multi-active

Ik zie het veel om me heen. Moeders die zichzelf niet of nauwelijks nog verzorgen. De leuke, goed uitziende, verzorgde vrouw is nergens meer te vinden. Zo jammer! Gisteren hoor ik het nog op de radio. “ik ben een moeder van drie kinderen, dus zo appetijtelijk zie ik er niet meer uit’. Kippenvel krijg ik van dit soort opmerkingen en zo niet nodig!

Daarom geef ik jullie graag wat tips over hoe je jezelf binnen twee minuten snel en makkelijk op kan maken. Of je nu van een hele natuurlijke look houdt of van een zwaardere make-up, dat heb je zelf in de hand. Je past dan gewoon de tinten van je make-up aan.

Dit keer laat ik het jullie in een video zien.

De producten die ik gebruikt heb, kan je terug vinden via onderstaande link:

https://www.belissima.nl/make-up.html

Heb je naar aanleiding van dit artikel nog vragen? Mail mij dan gerust via info@belissima.nl – Kyra Demmer – http://www.belissima.nl – online Clarins Advies & Webshop (06-51308150)

 

Plaats een reactie